SafeLock - כספות בטוחות - מכירה, התקנה, תיקון ופריצה לכל סוגי הכספות

טעויות נפוצות שיש להימנע עם כספות עסקיות

תוכן עניינים

מעוניינים בפרטים נוספים על המוצרים והצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה?

השאירו פשטים בטופס ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם למתן ייעוץ ללא עלות והצעת מחיר משלמת לעסק שלכם :)

SafeLock - כספות בטוחות - מכירה, התקנה, תיקון ופריצה לכל סוגי הכספות

המאמר מדגיש את הטעויות הנפוצות שפעמים רבות עסקים עושים כאשר עוסקים בכספות. מלכודות אלו עלולות להוביל לפשרה בבטיחות, לפרצות אבטחה, או אפילו להפסדים כספיים. על ידי ידיעת הטעויות הנפוצות הללו, עסקים יכולים לנקוט באמצעי הזהירות הדרושים כדי להימנע ממצבים כאלה ולהבטיח את האבטחה המרבית של נכסיהם.

1. ‘כמה שיותר גדול, יותר טוב?’ – תפיסות שגויות לגבי גודל בטוח

בחירת הגודל המתאים לכספת עסקית היא קריטית, אך התפיסה השגויה הנפוצה שגדול יותר הוא תמיד טוב יותר יכולה להוביל להוצאות מיותרות ולחוסר יעילות. עסקים רבים בוחרים לעתים קרובות בכספות גדולות מדי, מתוך מחשבה שהן מספקות אבטחה ויכולת אחסון טובים יותר. עם זאת, כספת גדולה יותר עשויה לא תמיד להיות הבחירה המעשית ביותר. זה יכול לתפוס מקום יקר, להיות מסורבל במעבר, ואולי לא להתאים לצרכי האחסון בפועל של העסק. יתר על כן, כספת גדולה יותר יכולה גם למשוך תשומת לב לא רצויה, מה שעלול להפוך אותה למטרה לגניבה. חיוני להעריך בקפידה את דרישות הגודל בהתבסס על הפריטים שיש לאחסן בצורה מאובטחת, במקום פשוט לבחור בכספת הגדולה ביותר שיש.

2. ‘האם העסק שלך בטוח, באמת בטוח?’ – משקיף על תחזוקה שוטפת

לעיתים קרובות מתעלמים מהתחזוקה השוטפת של כספות עסקיות, אך היא היבט קריטי להבטחת יעילותן ואבטחתן. כספות, כמו כל ציוד אחר, דורשות בדיקות ותחזוקה שוטפות כדי להבטיח שהן פועלות כהלכה. התעלמות מתחזוקה שוטפת עלולה להוביל לתקלות, נעילה, או אפילו נזק קבוע לכספת, מה שמעמיד את חפצי הערך המאוחסנים בסיכון. מטלות פשוטות כגון בדיקת מנגנון הנעילה, שימון חלקים נעים ובדיקת בלאי יכולות למנוע בעיות פוטנציאליות לפני שהן מסלימות. בנוסף, תחזוקה שוטפת יכולה להאריך את תוחלת החיים של הכספת, ולחסוך מהעסק מתיקונים או החלפות יקרות בטווח הארוך.

הזנחת תחזוקה שוטפת עלולה לפגוע באבטחת הכספת והפריטים המאוחסנים בתוכה. עם הזמן, אבק, פסולת או חלודה יכולים להצטבר, מה שמשפיע על יכולת הכספת לפעול בצורה חלקה. כספת לא תקינה יכולה לגרום לעיכובים בגישה למסמכים או נכסים חשובים, ולהשפיע על יעילות הפעילות העסקית היומיומית. על ידי קביעת לוח זמנים תחזוקה שוטף ועמידה בו, עסקים יכולים להבטיח שהכספות שלהם יישארו במצב אופטימלי, תוך מתן ההגנה הנדרשת על חפצי הערך שלהם. זכרו, תחזוקה שוטפת היא לא רק שמירה על הכספת עצמה אלא גם שמירה על שלמות ואבטחת העסק בכללותו.

3. ‘כספת זה כל מה שאתה צריך’ – הזנחת החשיבות של מיקום בטוח

הזנחת חשיבות המיקום הבטוח עלולה להיות טעות קריטית שעסקים רבים עושים בכל הנוגע לשמירה על חפצי הערך שלהם. הצבת כספת במקום לא בולט או נגיש בקלות עלולה להפחית משמעותית את יעילותה בהגנה מפני גניבה או נזק. עסקים צריכים לשקול היטב את מיקום הכספות שלהם כדי למקסם את האבטחה ולהרתיע פולשים פוטנציאליים. להלן שלוש כותרות משנה מרכזיות כדי להדגיש את החשיבות של מיקום בטוח:

  • 1. **נראות ונגישות**:
    הצבת כספת לעין או באזור הנגיש בקלות לאנשי לא מורשה עלולה לסכן את אבטחתה. פושעים נוטים יותר למקד כספות גלויות ונמצאות בהישג יד, מה שמגביר את הסיכון לגניבה. עסקים צריכים להימנע מהצבת כספות באזורים עתירי תנועה או ליד חלונות ודלתות שעלולים להפוך אותם לפגיעים לפריצות. הסתרת הכספת או שילובה במבנים קיימים יכולים לסייע בשמירה על אבטחתה ולהפחית את הסבירות לגניבה.
  • 2. **שיקולים סביבתיים**:
    כספות לא רק פגיעות לגניבה אלא גם לגורמים סביבתיים כמו שריפה, הצפה או טמפרטורות קיצוניות. הזנחת מיקום הכספת בנוגע לסיכונים אלו עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך לחפצי הערך המאוחסנים. עסקים צריכים להעריך את הסיכונים הפוטנציאליים בסביבתם ולבחור מיקום בטוח שממזער את החשיפה לסיכונים כאלה. התקנת הכספת הרחק ממקורות מים פוטנציאליים, מקורות חום או מבנים לא יציבים יכולה לסייע בהפחתת ההשפעה של אסונות בלתי צפויים.

4. ‘לא מהעין, מחוץ למוח?’ – התעלמות מהצורך בגישה ובדיקות שוטפות

התעלמות מהצורך בגישה ובדיקות שוטפות עלולה להיות שגיאה חמורה בכל הנוגע לכספות לעסקים. הנחת חפצים יקרי ערך בכספת ולאחר מכן שכחה מהם עלולה להוביל לבעיות שונות, לרבות שילובים שנשכחו, מנגנונים לא תקינים או שיבוש בלתי מורגש. על עסקים לבסס שגרה לגישה לכספת, לבדיקת תכולתה ולוודא שכל מאפייני האבטחה פועלים כהלכה. גישה ובדיקות סדירות לא רק עוזרות למנוע פרצות אבטחה אפשריות אלא גם להבטיח את אורך החיים והאמינות של הכספת לאורך זמן.

קביעת לוח זמנים לצוות מורשה לגשת לכספת לצורך הפקדות, אחזורים או בדיקות תחזוקה חיונית לשמירה על אבטחתה ותפקודיה. על ידי שילוב בדיקות שוטפות בנהלים התפעוליים של העסק, ניתן לזהות כל חריגות או אי סדרים בשלב מוקדם, מה שמאפשר פעולה מהירה לטיפול בסיכוני אבטחה פוטנציאליים. בנוסף, ביצוע בדיקות תקופתיות של מנגנוני הנעילה, הצירים והמצב הכללי של הכספת יכולה לסייע בזיהוי כל סימני בלאי שעלולים לסכן את אבטחתה.

הימנעות מטעויות נפוצות עם כספות עסקיות אינה רק מניעת פרצת אבטחה. מדובר בשמירה על אמון בעלי העניין, הבטחת פעילות עסקית חלקה ושמירה על המוניטין של החברה. כל עסק, ללא קשר לגודלו, צריך להיות מודע למלכודות הללו כדי לשמור על נכסיו מאובטחים.

קטגוריות של כספות

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך

שאלות/תשובות על כספות

הכספות בנויות על סוללות ולא זקוקות לנקודת חשמל

בסייף לוק חשוב לנו לשמור על דיסקרטיות מוחלטת ולכן , אין לנו שום שלטים לא של לוגו ולא של מיתוג, שומרים על כל לקוח.
הכספות מגיעות ארוזות בקרטונים!

היי, כאשר קונים כספת צריך לבדוק כמה דברים, עובי דופן וגוף, משקלים, סוגי מנגנונים, ואיזה סוגי נעילה יש לכספת. בכספות של הכמה מאות שקלים בדרך כלל המנעולים יהיו פשוטים, תשקול כמה ק״ג בודדים ולא יהיה לה עובי

בסייף לוק השירות מעל הכל, תוכל להזמין אותנו לפריצת הכספת כולל תיקון לאחר הפריצה, ונסדר לך גם מנעול חדש.

היי, דבר ראשון: נשמח לתת לך את כל הנתונים תוכל לשוחח אתנו ובעזרת מידות נוכל לספק לך את כל מה שתבקש.
דבר שני: אנחנו יכולים לחסוך לך את כל תהליך המכירה והקניה בטרידים שאנחנו עושים (נזקה אותך בסכום מסוים על הכספת הישנה בכספת החדשה).

שלום, אנחנו יכולים לעשות 2 דברים:
1- אפשר להגיע לסדר לך את הכספת ולהשמיש אותה
2- אפשר לפנות לך אותה.

ההתקנה היום הכי טובה זה התקנה לקיר/רצפת בטון (קיימות סוגי התקנה נוספות בהתאם לצורכי הלקוח), אנחנו בסייף לוק מתקינים את הכספות בעזרת עוגנים מיוחדים המקשים מאוד על פריצות.

כמובן, כל כספת אצלנו יוצאת כולל אחריות עד בית הלקוח, במידה ויש תקלה במסגרת זמן האחריות מגיעים ללא עלות.

כספות מגיעות עם מנגנוני נעילה שונים כגון מנעולים דיגיטליים , טביעת אצבע או מפתחות.

כן, יש תקנים של משרד הביטחון, משטרה וחברות הביטוח.

כן משכירים כספות לאירועים, הכספות מובנות עם חריץ להשחלת מעטפות | מתנות, ניתן לקבל גם עם גלגלים.

כמובן, עושים הכנה לפי דרישת הלקוח לחור שיעבור החוט של האזעקה.
כמובן, בסייף לוק אנחנו מתאימים הכל לפי דרישת הלקוח, אפשר לחפש לך במאגר שלנו משהו שיהיה בנוי לצורך שלך או לעשות ייצור עצמי של כספת לפי הדרישה!
יש לנו אזורי שירות בצפון|דרום|מרכז, אנחנו מגיעים לכל הארץ

כמובן, בסייף לוק תקבל הדרכה מסודרת ונשמח לעזור לך גם פלאפונית בנושא ההתקנה ואפילו תקבל ברגי התקנה.

הכספות בנויות על סוללות ולא זקוקות לנקודת חשמל.

כמובן נשמח לעזור לך לבחור משהו בסטנדט הדרישה, ונאשר לך את זה מולם.
עגלת קניות שימוש בקוד קופון
חסר לך עוד 249.00 למשלוח חינם!
הצטרפו למועדון ה-VIP המדהים שלנו!

הצטרפו עכשיו למועדון ה-VIP שלנו!
מלאו פרטים עכשיו והצטרפו למועדון ה-VIP וגם על הדרך מקבלים 10% הנחה להזמנה ראשונה! ובנוסף 15% בחודשי יום ההולדת שלכם 🙂 בקיצור…ממש שווה!

SafeLock - כספות בטוחות - מכירה, התקנה, תיקון ופריצה לכל סוגי הכספות
מעוניינים בפרטים נוספים על המוצר והצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה?

השאירו פשטים בטופס ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם למתן ייעוץ ללא עלות והצעת מחיר משלמת לעסק שלכם :)