SafeLock - כספות בטוחות - מכירה, התקנה, תיקון ופריצה לכל סוגי הכספות

בחירת הכספת העסקית הנכונה

תוכן עניינים

מעוניינים בפרטים נוספים על המוצרים והצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה?

השאירו פשטים בטופס ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם למתן ייעוץ ללא עלות והצעת מחיר משלמת לעסק שלכם :)

SafeLock - כספות בטוחות - מכירה, התקנה, תיקון ופריצה לכל סוגי הכספות

בעולם העסקים המתפתח במהירות, שמירה על אבטחת מסמכים רגישים, מזומנים ונכסים משמעותיים אחרים היא חיונית. פוסט זה בבלוג ינחה אתכם בתהליך בחירת הכספת העסקית הנכונה, תוך התמקדות בגורמים כמו גודל, עמידות בפני אש, הגנה מפני פריצה וסוג המנעול.

1. ‘הגודל משנה’: כיצד לקבוע את הגודל האידיאלי של כספת העסק שלך?

כאשר בוחרים את הכספת העסקית הנכונה, אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא גודל הכספת עצמה. חיוני להעריך את הצרכים שלך ואת הפריטים שאתה מתכנן לאחסן בכספת כדי לקבוע את הגודל האידיאלי. שקול את הממדים של הפריטים שאתה רוצה להגן, כגון מסמכים, מזומן, תכשיטים או מכשירים אלקטרוניים.

בנוסף, חשבו על צרכים עתידיים או צמיחה פוטנציאלית של העסק שלכם שעשויים לדרוש שטח אחסון נוסף בכספת. בחירה בכספת עם קיבולת נוספת יכולה לחסוך ממך את הצורך לשדרג בעתיד. העריכו את המקום הפנוי שלכם לכספת והבטיחו שהמידות משתלבות בנוחות במיקום המיועד שלכם.

2. ‘אש היא מבחן זהב; מצוקה, של גברים חזקים’ – עד כמה חשובה עמידות באש בכספת עסקית?

עמידות בפני אש היא היבט קריטי שיש לקחת בחשבון בעת בחירת כספת עסקית, מכיוון שהיא יכולה להיות ההבדל בין הגנה על הנכסים היקרים שלך או אובדן שלהם לשריפה. להלן מספר נקודות מפתח שכדאי לקחת בחשבון בעת הערכת החשיבות של עמידות אש בכספת עסקית:

  • 1. הגנה על מסמכים ונתונים:
    שריפה עלולה להוות איום משמעותי על מסמכי נייר, מכשירים אלקטרוניים ואמצעי אחסון נתונים. כספת עסקית עם עמידות בפני אש יכולה לספק מחסום הגנה מפני טמפרטורות גבוהות, ולהבטיח שהמסמכים החיוניים והמידע האלקטרוני שלך יישארו שלמים במקרה של שריפה.
  • 2. עמידה בתקנות:
    לתעשיות רבות יש תקנות ספציפיות לגבי הגנה על מידע ומסמכים רגישים, במיוחד במקרה של שריפה. השקעה בכספת עסקית חסינת אש יכולה לעזור לך לעמוד בתקנים של התעשייה ובדרישות החוק, ולתת לך שקט נפשי שהנכסים שלך מוגנים.

3. ‘גרם של מניעה שווה קילו של ריפוי’. – מדוע כדאי לשקול הגנה מפני פריצה?

הגנה מפני פריצה היא שיקול מכריע בבחירת כספת לעסק, מכיוון שהיא משמשת כאמצעי יזום להגנה על הנכסים שלך מפני גישה וגניבה בלתי מורשית. על ידי השקעה בכספת עם תכונות חזקות להגנה מפני פריצה, אתה יכול לשפר את האבטחה של המסמכים היקרים שלך, מזומנים ופריטים חשובים אחרים. להלן סיבות משכנעות מדוע הגנה מפני פריצה צריכה להיות בראש סדר העדיפויות בעת בחירת כספת לעסק:

ראשית, מניעה היא המפתח בכל הנוגע להגנה על הנכסים העסקיים שלך. כספת עסקית המצוידת במאפייני הגנה מפני פריצה כגון קונסטרוקציית פלדה מחוזקת, מנגנונים נגד קידוחים ומערכות נעילה מאובטחות פועלת כגורם מרתיע בפני גנבים פוטנציאליים. בכך שאתה מקשה על אנשים לא מורשים לגשת לכספת שלך, אתה מפחית את הסיכון לגניבה ומצמצם את ההפסדים הפוטנציאליים לעסק שלך.

4. מנעולים דיגיטליים לעומת מכניים: מה הכי טוב עבור הכספת העסקית שלך?

בעת בחירת כספת עסקית, אחת ההחלטות המרכזיות שתצטרכו לקבל היא האם לבחור במנעול דיגיטלי או מכני. לשני סוגי המנעולים יש מערכת יתרונות ושיקולים משלהם, ולכן חשוב להעריך את הצרכים וההעדפות הספציפיות שלך לפני קבלת החלטה. מנעולים דיגיטליים מציעים את הנוחות של גישה מהירה עם תכונות כגון כניסת לוח מקשים או סריקה ביומטרית, המספקים תפעול יעיל וידידותי למשתמש. מאידך, מנעולים מכניים ידועים באמינותם ובעמידותם, לרוב נדרש מפתח פיזי או שילוב לפתיחת הכספת.

מנעולים דיגיטליים פופולריים בזכות תכונות האבטחה המתקדמות שלהם, כולל קודי גישה הניתנים לתכנות, מסלולי ביקורת והיכולת לשלוט מרחוק בגישה לכספת. מנגנוני נעילה מודרניים אלה מספקים שכבה נוספת של אפשרויות אבטחה והתאמה אישית כדי להתאים לדרישות הייחודיות של העסק שלך. עם זאת, מנעולים דיגיטליים עשויים להיות רגישים לתקלות אלקטרוניות או הפסקות חשמל, מה שעלול להשפיע על הגישה לכספת ברגעים קריטיים.

בחירת הכספת המתאימה לעסק שלך היא החלטה קריטית הדורשת מחשבה ושיקול דעת מדוקדק. על ידי תשומת לב רבה לגודל, עמידות בפני אש, מיגון פריצה וסוג המנעול, תוכלו להבטיח שנכסי העסק שלכם יהיו מוגנים היטב. זכרו, העלות של כספת היא מחיר קטן לשלם עבור הביטחון והשקט הנפשי שהיא מספקת.

קטגוריות של כספות

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך

שאלות/תשובות על כספות

הכספות בנויות על סוללות ולא זקוקות לנקודת חשמל

בסייף לוק חשוב לנו לשמור על דיסקרטיות מוחלטת ולכן , אין לנו שום שלטים לא של לוגו ולא של מיתוג, שומרים על כל לקוח.
הכספות מגיעות ארוזות בקרטונים!

היי, כאשר קונים כספת צריך לבדוק כמה דברים, עובי דופן וגוף, משקלים, סוגי מנגנונים, ואיזה סוגי נעילה יש לכספת. בכספות של הכמה מאות שקלים בדרך כלל המנעולים יהיו פשוטים, תשקול כמה ק״ג בודדים ולא יהיה לה עובי

בסייף לוק השירות מעל הכל, תוכל להזמין אותנו לפריצת הכספת כולל תיקון לאחר הפריצה, ונסדר לך גם מנעול חדש.

היי, דבר ראשון: נשמח לתת לך את כל הנתונים תוכל לשוחח אתנו ובעזרת מידות נוכל לספק לך את כל מה שתבקש.
דבר שני: אנחנו יכולים לחסוך לך את כל תהליך המכירה והקניה בטרידים שאנחנו עושים (נזקה אותך בסכום מסוים על הכספת הישנה בכספת החדשה).

שלום, אנחנו יכולים לעשות 2 דברים:
1- אפשר להגיע לסדר לך את הכספת ולהשמיש אותה
2- אפשר לפנות לך אותה.

ההתקנה היום הכי טובה זה התקנה לקיר/רצפת בטון (קיימות סוגי התקנה נוספות בהתאם לצורכי הלקוח), אנחנו בסייף לוק מתקינים את הכספות בעזרת עוגנים מיוחדים המקשים מאוד על פריצות.

כמובן, כל כספת אצלנו יוצאת כולל אחריות עד בית הלקוח, במידה ויש תקלה במסגרת זמן האחריות מגיעים ללא עלות.

כספות מגיעות עם מנגנוני נעילה שונים כגון מנעולים דיגיטליים , טביעת אצבע או מפתחות.

כן, יש תקנים של משרד הביטחון, משטרה וחברות הביטוח.

כן משכירים כספות לאירועים, הכספות מובנות עם חריץ להשחלת מעטפות | מתנות, ניתן לקבל גם עם גלגלים.

כמובן, עושים הכנה לפי דרישת הלקוח לחור שיעבור החוט של האזעקה.
כמובן, בסייף לוק אנחנו מתאימים הכל לפי דרישת הלקוח, אפשר לחפש לך במאגר שלנו משהו שיהיה בנוי לצורך שלך או לעשות ייצור עצמי של כספת לפי הדרישה!
יש לנו אזורי שירות בצפון|דרום|מרכז, אנחנו מגיעים לכל הארץ

כמובן, בסייף לוק תקבל הדרכה מסודרת ונשמח לעזור לך גם פלאפונית בנושא ההתקנה ואפילו תקבל ברגי התקנה.

הכספות בנויות על סוללות ולא זקוקות לנקודת חשמל.

כמובן נשמח לעזור לך לבחור משהו בסטנדט הדרישה, ונאשר לך את זה מולם.
עגלת קניות שימוש בקוד קופון
חסר לך עוד 249.00 למשלוח חינם!
הצטרפו למועדון ה-VIP המדהים שלנו!

הצטרפו עכשיו למועדון ה-VIP שלנו!
מלאו פרטים עכשיו והצטרפו למועדון ה-VIP וגם על הדרך מקבלים 10% הנחה להזמנה ראשונה! ובנוסף 15% בחודשי יום ההולדת שלכם 🙂 בקיצור…ממש שווה!

SafeLock - כספות בטוחות - מכירה, התקנה, תיקון ופריצה לכל סוגי הכספות
מעוניינים בפרטים נוספים על המוצר והצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה?

השאירו פשטים בטופס ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם למתן ייעוץ ללא עלות והצעת מחיר משלמת לעסק שלכם :)